lördag 15 januari 2011

Mer snö och fler bilder!


Idag har jag varit ute med hundarna och lekt i snön. Det kom ju mer snö inatt, vilket jag insåg direkt när jag vaknade och takfönstret var alldeles vitt! Hundarna blev lyckliga och sprang omkring och försökte hitta nån stackars pinne under all snö...inte helt enkelt! Jag lyckades ta några bilder också som jag lägger ut under länken "bilder". En del blev mindre bra, men jag lyckades fånga dem på några bra bilder. Annars är allt bara bra med hundarna. Balansen är lite rubbad nu när Paso är borta och Kingston har försökt ta lite mer plats och sagt åt Stina lite mer än vanligt...idag sa hon dock åt honom ordentligt och då blev han lite "rädd"... Han är ju inte så kaxig som han vill ge sken av ibland. Inatt har Stina för övrigt öppnat ett skåp i hundrummet (de har ju ett eget rum...)och ätit upp ett ben och delar av plastpåsen det låg i...De små grisarna!

Hörs snart igen!

Linda

Inga kommentarer: