fredag 30 april 2010

Ylande hundar och agility!

I natt låg jag i min säng och försökte desperat somna ifrån min onda rygg när jag plötsligt hörde det...ylandet! Paso, som tycker att det är väldigt spännande att Stina löper, satte igång med ett vargylande som kunde döda. Efter tredje omgången med ylanden var jag redo att gå ner och strypa honom. Som tur var för Paso så gjorde ryggsmärtan att det inte var värt att gå upp ur sängen. Hoppas på bättre lycka med sömnen i natt, men jag är tveksam...

Igår var det premiär för Kingston och hans agilitykurs avancerad steg ett. Vår ordinarie instruktör hade skadat sig så hennes sambo, som också är instruktör, fick hoppa in. Han var grymt bra! Det märktes att gruppen hållt på ett tag och att kraven höjts en bit. Johan fick köra eftersom jag är lite orörlig! Det gick superbra och Kingston var lycklig. Nu ska vi öva hemma och bli bättre och bättre!

Skriver snart igen!

Linda

2 kommentarer:

Andreas sa...

Smakprov på kunskaperna förväntas när vi kommer och hälsar på. Ska bli kul att träffa er igen och äntligen se ert nya hus.
Kramar från Linn, Andreas och Affe.

Anonym sa...

Det ska bli fantastiskt kul när ni kommer! Kingston kommer bli så lycklig över att få träffa Affe...